Хостинг в Україні | Hosting in UA - 15 років онлайн UA
Рос. |  Укр.
+38 (044)599-97-29
Замовити дзвінок
Хостинг
  • Віртуальний хостинг
  • DNS хостинг
  • FTP хостинг
Домени
VPS/VDS
Продукти
  • Хостинг
  • SSL-сертифікати
  • Послуги
  • Домени
Послуги
  • Реєструємо
    • Торгові марки і знаки
    • Доменні імена
  • Розробляємо
    • Базове SEO
    • Корпоративні сайти
    • Інтернет-магазини
  • Адмініструємо
    • За зверненнями
    • Супровід сервера
  • Впроваджуємо
    • Впровадження систем обліку
    • Впровадження CRM
Блог
Компанія
  • Новини
  • Про компанію
  • Сертифікати
  • Партнери
  • Відгуки
  • Реквізити та документи
  • Вакансії
  • Питання відповідь
База знань
Ещё
    Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті
    • Хостинг
      • Назад
      • Хостинг
      • Віртуальний хостинг
      • DNS хостинг
      • FTP хостинг
    • Домени
    • VPS/VDS
    • Продукти
      • Назад
      • Продукти
      • Хостинг
      • SSL-сертифікати
      • Послуги
      • Домени
    • Послуги
      • Назад
      • Послуги
      • Реєструємо
        • Назад
        • Реєструємо
        • Торгові марки і знаки
        • Доменні імена
      • Розробляємо
        • Назад
        • Розробляємо
        • Базове SEO
        • Корпоративні сайти
        • Інтернет-магазини
      • Адмініструємо
        • Назад
        • Адмініструємо
        • За зверненнями
        • Супровід сервера
      • Впроваджуємо
        • Назад
        • Впроваджуємо
        • Впровадження систем обліку
        • Впровадження CRM
    • Блог
    • Компанія
      • Назад
      • Компанія
      • Новини
      • Про компанію
      • Сертифікати
      • Партнери
      • Відгуки
      • Реквізити та документи
      • Вакансії
      • Питання відповідь
    • База знань
    • Особистий кабінет
    • +38 (044)599-97-29
    Будьте на зв'язку
    02064, Україна, м Київ, пр-т. Маяковського, буд. 68, оф. 233
    [email protected]
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    • YouTube
    Рос. |  Укр.

    Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті

    • Головна
    • Блог
    • Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті

    Що враховувати, якщо ви зібралися зробити в своєму магазині найнижчі ціни в місті

    27 лютого 2017 16:16
    // Бізнес-поради
    Ціноутворення - це складно. Питаєш цільову аудиторію: «Скільки ви заплатите за цю послугу або продукт?», І на практиці отримуєш зовсім інше. Намагаєшся доповнити вигідний оффер апселлом та кросселом - і продаж товару, заради якого все це затівалося, падають (а здавалося б).


    Про це написано мільйон статей, і ми, не будемо переповідати пройдене.

    В нашому матеріалі зупинимося на одному аспекті: як географія та сервіс впливають на поведінку покупців і як, виходячи з цього, вибудувати стратегію ціноутворення для інтернет-магазину. За 10 років роботи з e-commerce ми знайшли цілком певні закономірності.

    Отже, поїхали.

    Жили-були Вася і Коля. Одного разу обидва вирішили відкрити інтернет-магазини

    Вася — Вінниці, Коля — в Києві.

    Вартість товарів в магазині у Васі була на 10% вище, ніж у конкурентів. Вася придумав супер-акцію: безплатне доставлення в будь-який район Вінниці при покупці від 1 000 гривень. Але це не спрацювало.

    Коля ж вирішив завоювати ринок цінами, які були трохи нижче, ніж у конкурентів: «Заради таких цін можна і на Троєщину зганяти», - вирішив він.

    Обидва в результаті облажались: бізнес не злетів. Розберімось, чому.

    Подивимося на Вінницю - місто Васі. З одного кінця міста в інший можна доїхати за 30-40 хвилин на особистому автомобілі, і без пробок. На громадському транспорті вояж займе трохи більше часу. Як наслідок - люди готові витрачати час, щоб самим забрати товари зі складу або з магазину і заощадити зайві 100-200 грн. Служби доставлення не популярні.

    У містах з високою транспортною доступністю вирішальним фактором стає ціна. Люди ходять по агрегаторам «Яндекс.Маркет», «Пром», HotLine, заходять на сайти великих онлайн-ритейлерів. Де дешевше - там і купують.

    Парадокс в тому, що різниця навіть у 200 гривень для товарів вартістю 5-10 тисяч стає критичною. Заради неї покупці (не всі, але багато) готові миритися з посереднім сервісом або незручним інтерфейсом інтернет-магазину. Вони навіть пробачать відсутність описів у товарів і холодне спілкування операторів, які забувають передзвонити для підтвердження замовлення.

    Висновок: для таких міст ціна повинна бути ринковою, особливо якщо у вашому сегменті висока конкуренція. Потрібно зосередитися на вартості товару. Решту ресурсів кидати на сервіс.

    Якщо інтернет-магазин працює на всю Україну, то принцип той же: покупці з більшою охотою куплять товар дешевше і з задоволенням поїдуть за ним в пункт видачі замовлення або на пошту.

    Чому це так, чи приклад з життя

    Один наш клієнт, якому ми робили інтернет-магазин дитячих товарів, довго не міг зрозуміти, чому у нього погано продається дитяче харчування, хоча ціни були нижче, ніж в інших інтернет-магазинах. Розгадка виявилася проста: в «Ашані» воно було ще дешевше.

    Не можеш - доведи

    Що робити, якщо нижче - нікуди? Обґрунтовуйте кожну копійку, щоб покупець зрозумів, чому у вас дорожче: онлайн-консультант з грамотним співробітником, безплатна доставка до дверей в будь-який час, ввічливі оператори, програма лояльності. Коротше, беріть сервісом.

    Хороші приклади:

    • «Домінос Піца »гарантує доставлення протягом 30 хвилин після замовлення. Якщо спізнюються, дарують сертифікат на велику піцу в подарунок. Підсумок: хоч не найнижчі ціни та обмежену доступність (піцу везуть не в будь-яку точку міста), у компанії багато лояльних клієнтів.
    • Lamoda.ua докладно інформує про стан замовлення за допомогою транзакційних листів, за кілька хвилин вирішують питання клієнтів по безплатній телефонній лінії, надають право приміряти товар перед покупкою. Але головне - у них величезний асортимент, доставлення в регіони, привабливі умови примірки та повернення.
    • Видавництво «Манн, Іванов і Фербер» шле листи з літаючими слонами, дає можливість дізнатися про стан замовлення, а в день замовлення дзвонить і пише СМС. А ще у них потужний ком'юніті, відмінні книжки та продуманий маркетинг, частиною якого є ті самі слони.


    Поганий приклад:

    Одного разу одній людині (назвемо його Петя) потрібна була SD-карта для фотоапарата. Петя зайшов на пару сайтів і з'ясував, що на одному з них картка коштує істотно дешевше. Замовив. Привезли, але зовсім не те. Товар не збігся по артикулу - його не виявилося на складі, а співробітники інтернет-магазину вирішили, що покупець нічого не помітить. За таке не пробачать навіть в Хмельницькому на базарі.

    Дрібні деталі, які теж впливають на продажу:

    • зручний інтерфейс і сучасний дизайн інтернет-магазину. Немає грошей на послуги просунутого дизайнера? Робіть магазин на основі типового рішення. Як правило, їх дизайн і технічні можливості все одно на голову вище індивідуальної розробки в тій же ціновій категорії;
    • адаптивність - все більше і більше людей роблять покупки з мобільних пристроїв;
    • оновлення інформації про залишки товару в режимі реального часу;
    • персональні рекомендації, відеоогляди, інструкції ;
    • купівля в 1 клік (користувачеві потрібно лише ввести свій номер телефону, щоб менеджер передзвонив і уточнив деталі купівлі);
    • розумний пошук по сайту (особливо здорово, якщо він вміє за запитом «памперс» показувати добірку підгузників);
    • автоматичне підставлення розташування при оформленні замовлення.


    Впровадити їх, як правило, недорого, але саме ці речі ігнорує більшість електронних комерсантів. Особливо тотальною неуважністю до дрібниць страждає малий бізнес.

    З Васею розібралися. Повернемося до Колі та спробуємо зрозуміти, що він зробив не так

    Свій бізнес Коля розгорнув в Києві - в місті з величезними відстанями, пробками та заплутаною дорожньою схемою. Тут люди готові переплатити за сервіс і заощаджений час, але Коля цього не врахував.

    Крім того, він зробив ще кілька дуже грубих помилок:

    1. Приховані комісії

    Наприклад, списував комісію за оплату карткою, з покупців. Ті, природно, про це дізнавалися по факту: про те, що комісія ляже на їхні плечі, Коля вирішив не попереджати.

    Покупцям-юридичним особам теж довелося несолодко: «Ми не платимо податки, тому плюсуємо додаткові 20% до рахунку при оплаті безготівково», - як би говорив їм Коля.

    І це особливо жахливо. Тому, будь ласка, платіть податки або хоча б не повідомляйте покупцям про те, що працюєте в чорну. Тим більше якщо торгуєте в b2b-сегменті.

    2. Приховані платежі (пакування, розмитнення і т. д.)

    Ціна у Колі була низька, але покупець дізнавався про необхідність платити за пакування і додаткові витрати на етапі оформлення замовлення (так можна), а то й після того, як йому на пошту прилетіло лист з текстом «Ваше замовлення прийняте».

    Повідомляти про приховані платежі або зміну ціни на товар на етапі оформлення замовлення погано. Ще гірше - змінювати ціну і включати додаткові витрати у вартість товару через 2 тижні очікування доставлення (колись так робив один з великих рітейлерів смартфонів і дрібної побутової техніки). У цьому випадку можете потрапити під закон. Якщо утримати ціну - ніяк, скасовувати замовлення.

    Втім, Колю якоюсь мірою можна зрозуміти. Товарами він торгував не зі свого складу. Постачальник підвищив ціну - Коля чесно переклав тягар збільшених платежів на покупця. Підсумок був плачевний: за такі фокуси інтернет-магазин закидали негативними коментарями. Продажі впали та не повернулися.

    І в кінці - ще раз про хороше.

    Вас полюблять:

    • якщо товар приносять акуратно і гарно запаковано і за ним не потрібно їхати на інший кінець міста;
    • за швидке доставлення - обов'язково на наступний день (якщо пізніше - з вами починають конкурувати інтернет-магазини з інших регіонів. З того ж Харкова, якщо ви продаєте товари в Києві);
    • якщо товар привозять свої кур'єри або логістичні компанії, які доставлять замовлене вранці вже на наступний день. В крайньому разі, доставити товар в термінал служби доставлення можна і самому;
    • за безплатне доставлення. Візьміть всю організацію на себе і включіть в вартість товару. Регіони будуть вам дуже вдячні;
    • за можливість вибору різних способів доставлення та оплати.

    Назад до списку
    • Коментарі
    Завантаження коментарів...
    Категорії
    • CMS1
    • SEO2
    • Бізнес-поради2
    • Веб-дизайн1
    • Веб-майстру 4
    • Домени5
    • Електронна комерція2
    • Книги2
    • Маркетинг1
    • Підвищення продажів 1
    • Події26
    • Управління проектами1
    • Хостинг3
    Це цікаво
    • Оптимізація сайтів та її методи
      Оптимізація сайтів та її методи
      13 квітня 2020
    Хмара тегів
    1С 1С-Бітрікс analytics Bitrix Bitrix24 BSD bug Chrome CRM crm CVE-2019-10149 dns DNS flag day dnsec domain Drupal EXIM GitHub google Google Harold IBM ICANN ISPsystem JavaScript Joomla linux Mac microsoft MikroTik MS-DOS Netcat page Paul Allen photoshop redirect RouterOS ssl ssl-сертифікат telegram Trump Umi update Windows windows Windows 10 WordPress world www yandex автоматизація безплатний бренд бізнес Бітрікс Бітрікс24 вага вартість CMS веб-дизайн веб-сайт вихідний код вразливість Гарольд День програміста День системного адміністратора дохід електронна комерція за додаткову плату запит збій в роботі зображення КБ Південне Київ користувач кібербезпека Лінукс Лінус Торвальд ліцензія макет маркетинг в Інтернеті мем Мультидоменні SSL обліковий запис переваги платної CMS платна CMS пошук провайдер програміст рада розробка комерційних сайтів роутери сайт сисадмін створення комерційного сайту створення сайту на платній CMS сторінка суперкомп'ютер США тестувати Україна фотографія хост хостинг Центр оновлення Windows швидкий юристу Яндекс індексація інтернет інтернет бізнес інтернет-маркетинг інформація
    Компанія
    Новини
    Про компанію
    Сертифікати
    Партнери
    Відгуки
    Реквізити та документи
    Вакансії
    Питання відповідь
    Продукти
    Хостинг
    SSL-сертифікати
    Послуги
    Домени
    Документи і правила
    Політика конфіденційності
    Згода на збір та обробку персональних даних
    Правила надання хостинг послуг
    Підтримка
    Форум
    SpeedTest
    Uptime
    Особистий кабінет
    Наші контакти


    +38 (044) 599-97-29
    [email protected]
    02064, Україна, м Київ, пр-т. Маяковського, буд. 68, оф. 233
    © 2023 Hosting in UA - 15 років онлайн
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    • YouTube

    Оберіть мову сайту

    Продовжити перегляд Українською
    Змінити на Російську