Хостинг в Україні | Hosting in UA - 15 років онлайн UA
Рос. |  Укр.
+38 (044)599-97-29
Замовити дзвінок
Хостинг
  • Віртуальний хостинг
  • DNS хостинг
  • FTP хостинг
Домени
VPS/VDS
Продукти
  • Хостинг
  • SSL-сертифікати
  • Послуги
  • Домени
Послуги
  • Реєструємо
    • Торгові марки і знаки
    • Доменні імена
  • Розробляємо
    • Базове SEO
    • Корпоративні сайти
    • Інтернет-магазини
  • Адмініструємо
    • За зверненнями
    • Супровід сервера
  • Впроваджуємо
    • Впровадження систем обліку
    • Впровадження CRM
Блог
Компанія
  • Новини
  • Про компанію
  • Сертифікати
  • Партнери
  • Відгуки
  • Реквізити та документи
  • Вакансії
  • Питання відповідь
База знань
Ещё
    Хостинг в Україні | Hosting in UA - 15 років онлайн UA
    Хостинг
    • Віртуальний хостинг
    • DNS хостинг
    • FTP хостинг
    Домени
    VPS/VDS
    Продукти
    • Хостинг
    • SSL-сертифікати
    • Послуги
    • Домени
    Послуги
    • Реєструємо
      • Торгові марки і знаки
      • Доменні імена
    • Розробляємо
      • Базове SEO
      • Корпоративні сайти
      • Інтернет-магазини
    • Адмініструємо
      • За зверненнями
      • Супровід сервера
    • Впроваджуємо
      • Впровадження систем обліку
      • Впровадження CRM
    Блог
    Компанія
    • Новини
    • Про компанію
    • Сертифікати
    • Партнери
    • Відгуки
    • Реквізити та документи
    • Вакансії
    • Питання відповідь
    База знань
    Ещё
      На що звертати увагу малому бізнесу при виборі CRM-системи
      • Хостинг
        • Назад
        • Хостинг
        • Віртуальний хостинг
        • DNS хостинг
        • FTP хостинг
      • Домени
      • VPS/VDS
      • Продукти
        • Назад
        • Продукти
        • Хостинг
        • SSL-сертифікати
        • Послуги
        • Домени
      • Послуги
        • Назад
        • Послуги
        • Реєструємо
          • Назад
          • Реєструємо
          • Торгові марки і знаки
          • Доменні імена
        • Розробляємо
          • Назад
          • Розробляємо
          • Базове SEO
          • Корпоративні сайти
          • Інтернет-магазини
        • Адмініструємо
          • Назад
          • Адмініструємо
          • За зверненнями
          • Супровід сервера
        • Впроваджуємо
          • Назад
          • Впроваджуємо
          • Впровадження систем обліку
          • Впровадження CRM
      • Блог
      • Компанія
        • Назад
        • Компанія
        • Новини
        • Про компанію
        • Сертифікати
        • Партнери
        • Відгуки
        • Реквізити та документи
        • Вакансії
        • Питання відповідь
      • База знань
      • Особистий кабінет
      • +38 (044)599-97-29
      Будьте на зв'язку
      02064, Україна, м Київ, пр-т. Маяковського, буд. 68, оф. 233
      [email protected]
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      Рос. |  Укр.

      На що звертати увагу малому бізнесу при виборі CRM-системи

      • Головна
      • Блог
      • На що звертати увагу малому бізнесу при виборі CRM-системи

      На що звертати увагу малому бізнесу при виборі CRM-системи

      27 лютого 2017 15:17
      // Управління проектами

      Щоб розібратися в системах оптимізації, перестати думати, що це щось потойбічне, зробити вибір і не злякатися впровадити - наша зовсім невелика стаття.


      Якщо у вашій голові сьогодні народилася ідея ввести CRM-систему вважайте, що половину справи ви подужали. Тепер, вирішивши перестати тонути в лідах, доведеться не потонути в великому розмаїтті систем, а потім інтегрувати цю справу в бізнес в принципі та в голови кожного співробітника окремо.

      У широкому сенсі під CRM-системою можна розуміти комплекс IT-продуктів. Вся їх робота повинна бути спрямована на забезпечення контролю якості роботи з клієнтами, регламентування роботи всіх підрозділів, вибудовування тої самої певної CRM-кон'юнктури. Пояснюючи цифрами: готовність втратити до 40% клієнтів у звичайному режимі та до 90% в тому випадку, якщо ви звільнили співробітника або він захворів - це історія про відсутність системи CRM. Її присутність - куди цікавіше.

      Перш ніж ви приступите, скажемо одне: неважливо наскільки ви малі чи великі в масштабах планети, специфічні та неповторні, якісні та продуктивні - система потрібна всім. Згадайте хоча б лікарні та систему зберігання ваших даних про здоров'я. Здригнулися? А ви так своїх клієнтів любите, як Лариса Степанівна за склом реєстратури, яка Сталіна пам'ятає?


      Трохи асоціацій. Уявіть, що ваша компанія - паровозик. Ось кабіна (сподіваємося, це ви), ось вагончик з товаром, ось вагончик з документацією, ось ланцюжок у вигляді менеджерів між вами всіма, а он там - платформа з клієнтами. Дивно, але факт: приберіть одну ланку, і паровозик не доїде до призначеного місця. Вам (і нам) важливо, щоб цей самий паровозик не тільки доїхав, а й продав, вивантажив і про клієнта потім не забув.


      Петя і таблиці

      Припустимо, що ви успішний підприємець. Зараз ваша компанія на такому прикордонному моменті, коли вас вже чимало, але не набагато більше. Проте, стежити за кожним окремо, стояти з указкою і при кожному дзвінку викликати Петю до імпровізованої дошки, щоб той розповів про продукт, а не сидів нетактовно в який-небудь соціальної мережі - завдання непосильне для будь-якого керівника. Крім того, Петю бажано загітувати внести дані в якусь таблицю, щоб інформація не загубилася і пішла в небуття.

      Звідси висновок - вам потрібна система, яка буде з легкістю стежити, компілювати та аналізувати всі дії, а також буде простою і зрозумілою для будь-якого середньостатистичного Петі. Крім того, вона повинна бути адаптована і під кількість ваших співробітників.

      На що звертати увагу при виборі

      Якщо ви відкриєте рейтинг CRM-систем (ми дуже любимо, коли розумний дядечко склав топ, а ми просто купили «краще»), ви зрозумієте, що функціонал і вартість деяких з них розрахований на досить великі команди. І тут справа в оборотах: подібні рейтинги складаються за кількома показниками, головний з них - вартість самої CRM, її інтеграції та подальше використання. Тому не завжди буде правильним орієнтуватися при виборі на топ-5 або топ-10.

      Коли в ваших планах тільки оптимізація продажів, то вибір тут простіше: підійдуть системи, заточені під роботу саме таких відділів. Сюди можна віднести Pipedrive, amoCRM. Проте, ми вважаємо, що чим амбітніше ви підійдете до систематизації всіх бізнес-процесів, тим більше контролю і якості буде у всій вашій компанії в принципі.

      На відміну від заходу, де прихильні більш до використання систем, розроблених під конкретні бізнес-завдання, у нас CRM більше розглядається як комплексний інструмент.

      За допомогою однієї системи, зокрема представники невеликого бізнесу, хочуть управляти не тільки продажами, але і, наприклад, фінансами, проектами, завданнями. Благо попит породжує пропозицію, і таких комплексних систем у нас сьогодні чимало.

      У великих компаніях, де в одному відділі може працювати весь штат невеликого агентства, зрозуміло, що краще вибирати спеціалізовані системи, підлаштовані під кожну задачу бізнесу. Адже велика кількість оброблюваної інформації потребує серйозної автоматизації та систематизації.

      У невеликого бізнесу є можливість скористатися однією комплексною і простою системою, в якій будуть зібрані відразу кілька рішень. Це дозволить не впроваджувати, не інтегрувати безліч різних додатків, а з появою нових бізнес-завдання - не переїжджати з місця на місця. До таких систем відносяться, наприклад, Flowlu, Freshoffice та інші.

      Звертайте увагу на зрозумілий інтерфейс, можливість налаштування і кастомізації без допомоги сторонніх фахівців, швидке завантаження сторінок, миттєвий доступ до потрібних даних, можливість створення нових сутностей в 1-2 кліка. Впровадження подібних систем не займе багато часу - 1-3 дні та ваші співробітники, і ви самі стаєте однієї великої системою, яка рухається до неймовірних продажів та якісній роботі з клієнтами.


      При виборі корисно дивитися не тільки на комплексність, але і на можливість відключати непотрібні інструменти та, тим більше не переплачувати за них.

      Тут варто сказати, наприклад, про Бітрікс24. Серед особливостей конкретно цієї системи - покупка її тільки в комплексі з усіма іншими інструментами. З одного боку - це досить цікаво (маєте більше, ніж планували), з іншого - складність використання, непотрібні функції. Однак такі цікаві речі, як можливість спілкування різними способами (голос і відео) і багато іншого в процесі використання можуть несподівано стати в нагоді.

      Якщо пробуємо, то безплатно

      Між CRM-системою і вашим бізнесом цілком пряма закономірність: недогляд клієнта - втрата грошей, його ігнорування після транзакції - подвійна втрата. Основне завдання після вибору - впровадження. Адже навіть якщо система обрана вірно, то хто сказав, що вона буде працювати так, як треба?

      Є тенденція до впровадження систем для управління бізнесом за допомогою сторонніх організацій. Якщо коротко, то у вас повинна бути якась сума грошей (далеко не три копійки), яка дозволить запросити команду професіоналів і впровадити софт. Зазвичай, дізнавшись, що це реально не три копійки, ви швидше за все відмовитеся від системи. Надія на розв'язання всіх проблем, пов'язаних з недоробками менеджерів, керівників або виробництва може зовсім і не реалізуватися.

      За попит грошей не беруть, тому чому б і ні. Зверніть увагу на те, що сьогодні багато хто з виробників пропонують безплатно тестувати продукт, а то і зовсім використовувати безплатно з обмеженим функціоналом. Якщо щось вам не сподобалося - беріться за іншу. На крайній випадок - Excel встановлений майже на всіх комп'ютерах.


      Слабкі місця при переході від палки-копалки до повноцінної системи

      Палка-копалка - річ хороша, але не надійна. Система для управління бізнесом, хоч і на перший погляд здається дуже складною - така ж палка, тільки ще простіше. Так що нехай Excel не сумує, що ми назвали його так: роль прабатька завжди важлива, а будь-яка традиція потребує доопрацювання та адаптації до часу.

      У прагненні оптимізувати бізнес є, безумовно, і слабкі місця. Можливо, ваш ідеал - це шматок ватману і різнобарвна гуаш. Або зараз вам подобаються стікери та візуалізація і ви виберете «Мегаплан», а завтра у вас буде стільки клієнтів, що це буде просто «антифункціонально». Систем багато, а ваша - швидше за все, одна. Аналізуйте і порівнюйте.

      Тільки не забувайте, що CRM - всього лише інструмент. Ситуація з контролем як таким - фікція: якщо команда не готова перемогти, то ефекту від використання системи не буде.


      Теги
      CRM
      Назад до списку
      • Коментарі
      Завантаження коментарів...
      Категорії
      • CMS1
      • SEO2
      • Бізнес-поради2
      • Веб-дизайн1
      • Веб-майстру 4
      • Домени5
      • Електронна комерція2
      • Книги2
      • Маркетинг1
      • Підвищення продажів 1
      • Події26
      • Управління проектами1
      • Хостинг3
      Хмара тегів
      1С 1С-Бітрікс analytics Bitrix Bitrix24 BSD bug Chrome CRM crm CVE-2019-10149 dns DNS flag day dnsec domain Drupal EXIM GitHub google Google Harold IBM ICANN ISPsystem JavaScript Joomla linux Mac microsoft MikroTik MS-DOS Netcat page Paul Allen photoshop redirect RouterOS ssl ssl-сертифікат telegram Trump Umi update Windows windows Windows 10 WordPress world www yandex автоматизація безплатний бренд бізнес Бітрікс Бітрікс24 вага вартість CMS веб-дизайн веб-сайт вихідний код вразливість Гарольд День програміста День системного адміністратора дохід електронна комерція за додаткову плату запит збій в роботі зображення КБ Південне Київ користувач кібербезпека Лінукс Лінус Торвальд ліцензія макет маркетинг в Інтернеті мем Мультидоменні SSL обліковий запис переваги платної CMS платна CMS пошук провайдер програміст рада розробка комерційних сайтів роутери сайт сисадмін створення комерційного сайту створення сайту на платній CMS сторінка суперкомп'ютер США тестувати Україна фотографія хост хостинг Центр оновлення Windows швидкий юристу Яндекс індексація інтернет інтернет бізнес інтернет-маркетинг інформація
      Компанія
      Новини
      Про компанію
      Сертифікати
      Партнери
      Відгуки
      Реквізити та документи
      Вакансії
      Питання відповідь
      Продукти
      Хостинг
      SSL-сертифікати
      Послуги
      Домени
      Документи і правила
      Політика конфіденційності
      Згода на збір та обробку персональних даних
      Правила надання хостинг послуг
      Підтримка
      Форум
      SpeedTest
      Uptime
      Особистий кабінет
      Наші контакти


      +38 (044) 599-97-29
      [email protected]
      02064, Україна, м Київ, пр-т. Маяковського, буд. 68, оф. 233
      © 2023 Hosting in UA - 15 років онлайн
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube

      Оберіть мову сайту

      Продовжити перегляд Українською
      Змінити на Російську