Для отримання оперативної допомоги клієнтам на сайті передбачено декілька способів. Консультації здійснюються в онлайн-чаті, через тикет систему всередині Особистого кабінету, а також за допомогою зворотного дзвінка.
Часті і загальні питання детально описані в Базі знань. У розділі зібрані відповіді на найпоширеніші питання. Інструмент дозволяє самостійно знайти відповідь щодо проблеми, наприклад, замовлення, налаштування та управління послугами. База знань регулярно наповнюється новими матеріалами та оновлюється актуальною інформацією.
Якщо ви не змогли знайти відповіді на запитання в цьому розділі або вам потрібна допомога наших фахівців, можете написати заявку до служби підтримки. Всі звернення будуть знаходитись у розділі Запити в Особистому кабінеті.
У разі потреби швидкої допомоги в онлайн режимі, можна скористатися кнопкою допомоги в нижньому правому кутку:
У робочий час наші фахівці з радістю дадуть відповідь на питання щодо сервісу та послуг.
Для консультації в телефонному режимі доступна функція зворотного дзвінка, що розміщена в шапці сайту. Зверніть увагу, що скористатися онлайн-чатом та функцією зворотного дзвінка можна лише у робочий час.
Важливо! Співробітники підтримки не опрацьовують звернення, надіслані на e-mail [email protected]. Поштова адреса призначена для зв'язку з представниками компанії, пропозицій тощо.
Насамперед, це гарантує безпеку та швидкість обробки заявки:
- Якщо заявка оформлена безпосередньо з кабінету, власник зможе цим підтвердити її, маючи доступ до контактного e-mail.
- При оформленні звернення вказуючи найбільш відповідну категорію питання та тему питання, заявка потрапляє у потрібну чергу.