Для того, щоб змінити пароль для входу в Особистий кабінет, необхідно мати доступ до e-mail адреси, яка була вказана при реєстрації облікового запису на hosting.in.ua. Якщо доступ до пошти неможливий, зверніться до служби підтримки.
Зміна пароля в Особистому кабінеті відбувається так:
-
Увійдіть до Особистого кабінету за посиланням https://cp.hosting.in.ua та перейдіть до розділу Налаштування профілю.
-
Виберіть Пароль та доступ і введіть спочатку: старий пароль, придумайте та введіть новий пароль і продублюйте його в полі Підтвердження. Можна скористатися генератором пароля, який підбере довільну комбінацію, що відповідає всім вимогам безпеки.
-
Натисніть кнопку Зберегти.
❗ Зверніть увагу! Якщо паролі в полі Новий пароль та Підтвердження не співпадають, відображатиметься наступне повідомлення:
Уважно вводьте новий пароль та запам'ятайте його!
✔️ Готово, Ваш пароль змінено.
У разі витоку даних Ваші облікові дані можуть скористатися зловмисниками. Особливо вразливі користувачі, які використовують однакові паролі на різних сайтах.
Існують сайти, за допомогою яких можна дізнатися, чи не були викрадені ваші дані. Ці послуги можна знайти за допомогою пошукових систем.
Hosting.in.ua не зберігає та не передає дані користувачів!
Для запобігання таким ситуаціям рекомендуємо використовувати унікальні паролі на всіх сайтах і по можливості додатково підключити Двоетапну автентифікацію.