При реєстрації та підтвердження поштової адреси може виникнути проблема з отриманням посилання. Що робити в такому випадку?
-
Якщо раніше ви отримували листи від hosting.in.ua, варто пошукати лист з підтвердженням в ланцюжку з першим листом.
-
Скористайтеся пошуком в пошті у заголовках листів «Проверка учетной записи по email».
-
Перевірте папку «Спам».
Якщо після цих маніпуляцій лист не було виявлено, значить при реєстрації було вказано неправильний e-mail.
У такому випадку потрібно повторити процедуру реєстрації та створити новий обліковий запис з коректною поштовою адресою.
❗ ВАЖЛИВО: Вказуйте часто використовуваний особистий або корпоративний e-mail, щоб залишатися в курсі статусів замовлених послуг та отримувати сповіщення.